SociaalPlus



Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wat is een Sociale Onderneming?

    De Europese definitie:

    Onderneemt primair vanuit een maatschappelijke missie (impact first).
    Realiseert impact als zelfstandige onderneming die een dienst of product levert.
    Heeft een verdienmodel.
    Ziet winst als middel, niet als doel.
    Is transparant en fair naar iedereen.
    Is sociaal in de wijze waarop de onderneming wordt gevoerd.
    Baseert bestuur en beleid op evenwichtige zeggenschap van alle betrokkenen.

  • Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

    Die zijn hier te raadplegen:

    Algemene Voorwaarden

  • Hoe werkt doorschakelen?

    Heel simpel, je krijgt van ons een uniek 085 nummer. Je kunt zelf de doorschakeling regelen naar dat nummer: permanent, tijdelijk of na een bepaald aantal keren overgaan zonder dat je opneemt.

  • Kan ik ook tijdelijk een abonnement nemen?

    Ja, dat kan. Bovendien zit je bij ons niet vast aan lange, ingewikkelde contracten.
    Ideaal voor bijvoorbeeld vakanties en bijvoorbeeld zwangerschapsverlof opvang.

  • Waarom nemen jullie niet 's avonds en in het weekend de telefoon voor mij op?

    Het aanbod van telefoontjes in de avonden en weekenden is bij de meeste bedrijven zo minimaal dat met ons verdienmodel ( betalen per telefoontje) we de prijzen van de telefoontjes die we overdag opnemen een stuk hoger zouden moeten maken. Er zijn aanbieders op de markt die wel deze service leveren, maar tegen hogere tarieven.

    Bovendien werken wij met een bijzondere groep medewerkers, en laat werken buiten kantoortijden zich niet altijd even makkelijk combineren met hun omstandigheden.

  • Mijn vraag staat er niet bij

    Bel ons op 085-002158
    Of mail naar info@sociaalplus.nl