SociaalPlus



Nieuws

Het Coronavirus in huis

Als je KlantKontactCenter staat of valt met voldoende bezetting dan is het cruciaal dat je kunt anticiperen op gebeurtenissen die invloed kunnen hebben op de verhouding tussen aangeboden telefoontjes en… Lees verder

First Time Right

Dit jaar hebben wij tot nu toe 9 nieuwe klanten (4 gemeentes, 2 advocatenkantoren, 1 notariskantoor, 2 MKB-bedrijven) mogen toevoegen aan onze Inbound telefoonservices. En 2020 is pas 40 dagen… Lees verder

De kantoorhond

Hugo, zo heet hij. De kantoorhond van SociaalPlus. En terwijl Hugo voor de WAB, Loonwaardes en Participatiewet geen enkele interesse toont is hij des te meer betrokken bij het team… Lees verder

Citrix en de kwetsbare wereld

Terwijl in heel Nederland keihard gewerkt wordt om eventuele schade te voorkomen of gevolgen van de beveiligingslekken in Citrix te inventariseren werken wij hier ondertussen stevig door. Extra druk, want… Lees verder

Twenty Twenty en de Kracht van Samen

  Of twintig twintig of tweeduizendtwintig. Want de meningen over hoe je dit uitspreekt zijn nogal verdeeld. Wat wel unaniem lijkt: Iedereen vindt dat dit een bijzonder jaar gaat worden…. Lees verder

De leugen van individualiteit

Eigenlijk betekent individu ondeelbaar (in-dividu) En als je daar over nadenkt is dat ook 100% waar. De lucht die je inademt is immers al vele malen eerder door anderen ingeademd…. Lees verder

Oké Boomer!

Om maar met de deur in huis te vallen: ik behoor zelf tot de Boomers…. Dat blijkt uit mijn geboortejaar (1960) en uit het feit dat onze middelste zoon mij al… Lees verder